Ny månad

Halva dagen igår gick bra, sedan blev det fika på café och till kvällen långfilm med popcorn och sånt. Typiskt! Men det är ju från och med idag jag börjar med min nya utmaning eller vad jag ska kalla det.. ska fixa en egen kategori till det och även fundera ut utformningen lite..

Det går i alla fall ut på att jag ska undvika godis, fika och sånt i den allra största mån det går..hålla nere det antalet dagar till så få som möjligt under juli månad och sedan när augusti kommer ska jag försöka slå det genom att äta sånt ännu färre dagar.

Nu är det dags för frukost (om min pojkvän kan  ta sig upp ur sängen någongång, väntat på honom sedan 8..) och lite senare när min älskling åkt till jobbet ska jag ut och motionera. Hoppas regnet håller sig undan!

Kommentarer
Postat av: Bort med kg!

Jo då haft en väldigt trevlig resa. Försöker komma igång nu efter semestern men lyckas inte=/

Har dessutom börjat jobba igen under sommaruppehållet från studierna så inget är som det ska.. Har du några bra tips?

2008-07-01 @ 16:07:45
URL: http://bortmedkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0