Dåligt dåligt

Det blir inte kul att hoppa upp på vågen imorgonbitti. Måndagsvägningen bådar inte gott efter ytterligare en vecka med minimal motion och desto mer onyttigheter. Minus räknar jag inte alls med :( Riktigt trist att min motivation har försvunnit...

Jag har en liten plan för juli-månad,..det handlar om att räkna godis-dagar respektive godisfria dag, och tanken är att man ska hålla godisdagarna så lågt som möjligt till antalen och sedan förbättra nästa månaden. Kan nog fungera bra!

Jaja.. vågens siffor imorgon är ingenting jag längtar efter att få se, men man måste se sanningen i vitögat  och vända nederlaget till en erfarenhet som man kan lära sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0