Tredje dagen

Tredje dagen på rad med dåligt ätande. Jäkla skit! Idag har varit värst.. jag har varit grymt deppig av någon anledning och då faller jag alltid för tröstätande.. som idag övergick till hetsätning. Tidigare hade jag stora problem med hetsätningar & överätningar, men jag får dessa alltmer sällan nuförtiden.. men ja, ibland faller jag ju dit igen. Återfall.

Tjockis- och äckelkänslorna är inte nådiga.. ibland kan jag inte förstå vad min pojkvän ser i mig och hur han kan tycka om min kropp. Men det är tur att jag har honom, för han får mig verkligen att må bra! Han får mig ibland att inse att jag duger som jag är. Det är en ganska skön känsla...även om den är ovanlig.

Nu snart ska jag i alla fall ut i motionsspåret på stavgång. Skönt att få röra på fläsket när man ätit så mycket onyttigt som jag gjort idag. Dessutom får jag sällskap av min älskade lillasyster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0